Stängd men öppen blomsteraffär.

Häromdagen när jag skulle handla blommor kom jag till en stängd men öppen blommsteraffär. Jag stod framför dörren till affären och försökte komma in i minst tio minuter. Dörren öppnades inte. Jag kontrollerade klocktiden mot öppetider. Affären var öppen. Det rörde sig en massa människor inne i affären. Mycket märkligt, tänkte jag där ute där jag stod med köldskadad nästipp. Jag försökte febrilt att ta mig in.

Vad gör man?

Vad gjorde jag?



A) Ringde till butiken och meddelade att jag inte kom in.

B) Knackade på dörren.

C) Alla gymnastiska övningar som överhuvudtaget kan tänkas åstadkommas av mänsklig kropp, i hopp om att fånga dörrens sensoriska öppningssystem. 


Usch!


Det borde vara förbjudet med oförutsedda händelser. Eller är det de som gör´t:)?

Kommentarer
Postat av: Ida

chansar på C ;)

2010-12-15 @ 12:42:55
Postat av: mickis

sv: Jaha vad synd att jag bor i sthlm då hehe, men tack ändå :)

2010-12-16 @ 01:40:36
URL: http://teraakiz.blogg.se/
Postat av: madde

jag hade satt mig i bilden och backat in i butiken :)

2010-12-16 @ 17:02:21
URL: http://sadeyedladyofthelowlands.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ida, helt rätt gissat ;) Madde du har en idé där:) Hoppas ni alla har det bra i detta vinterland!



Kram!!!

2010-12-17 @ 09:37:39

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0