Dagen består av julklappsinköp.

Idag är dagen då jag ska inhandla mina julklappar. Jag ska snart ge mig bege mig. Noel har själv köpt julklappar i år. Ingen vet vad han har köpt och det ska bli spännande att se vad han har valt ut.

 



Jag minns förra året då vi hade en julklappslek. Alla som deltog under en middag fick bidra till leken med två julklappar var. Noel fick själv välja affär och vad han skulle köpa till julklappsleken. Min vän Ulrika fick Noels present, från leksaksaffären. Hon blev mycket nöjd!

 
Noels bidrag till julklappsleken: En formbar geléplastkorv :).




 Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Han som sover nu

God morgon min sköna hoppas du får en fin dag på jobbet vi ses när du komer hem.

2010-12-18 @ 01:10:04
Postat av: Anonym

KOMMER hem inte komer...

2010-12-18 @ 01:11:33
Postat av: Hon som gärna vill sova nu

:) Då förväntar hon sig en uppdukad middag, en massa tända ljus och en naken servitör ;). Nu skojade hon visst lite här...

2010-12-18 @ 06:16:27

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0