Godmorgon!

Hej på er! Hoppas att ni har sovit skönt. Solen lyser ute men jag tycker det känns i luften att hösten är på intågande. Undra om vi kommer att möta en vinter så som förra:)? Nu är jag halvkrasslig och förkyld, jag börjar bli bättre men är inte på topp. Björn blev sjuk först sedan har det gått runt till oss allihop. Snor och host! Såg ni några stjärnfall igår? Det var ett "grusregn" där uppe igår. Jag och Björn satt på trappan och spanade rakt upp mot en stjärnklar himmel. Där satt vi tysta, på trappan och snorade:). Jag såg tre stycken stjärnfall så nu har jag lite önskningar att göra. Vad fint det är:)! Visst är det faschinerande?! 




Kramar från mig!

Kommentarer
Postat av: Memmlis

Hejje! Vad härligt med stjärnfall =) Jodå, min sommar har varit jättebra! Har haft semester för första gången så det var ju väldigt uppskattat =) Har hunnit med nästan allt jag vill, förutom de där tråkiga sakerna som faktiskt kan göras sen också, hehe. Hoppas du har haft det fint också, kikar in ibland här hos dig och det ser så ut minsan!



Kram!

2010-08-14 @ 12:52:03
URL: http://litenstjerna.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hej sofia!



Vad roligt med ett litet hej från dig och dina sötisar:) Har ni det bra? Hoppas det:)



Ja resan var otroligt rolig, minnen för livet. Men det är alltid trist att komma hem till alla trista vanor och rutiner.



Sköt om er.



Många kramar Madeleine

2010-08-14 @ 18:51:43
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0