Tisdag!

Godmorgon!

Hoppas att ni har sovit gott!

Nu ska jag och Elsa iväg och göra lite ärenden. Vi ska lämna lite blanketter till min chef och sen ska  vi inhandla lite lunch och ansiktsmasker till vår spakväll vi ska ha idag. Noel och Björn ska också få en =P. Det är på tiden att jag vårdar min hy lite. Jag använder handtvål till ansiktet och är inte vidare noga ska jag säga. Stina frågade just efter en dagcreme till ansiktet. Den står där, sa jag och pekade. Vart, sa Stina? Där svarade jag igen. En dagcreme, upprepade Stina. Där, upprepade jag och upplevde det som om det var den hundrade gången ja sagt det. Det är en nattcreme, sa Stina irriterat. Jag har inte mycket koll när det kommer till hudvård! En spakväll kan vara på sin plats!


Ha en fin dag alla!


Kommentarer
Postat av: elma

HAHAHAHA smart HAHAHAA xD



KRAMISAR:)



OMG JA DÖÖR STARKAS STINA HAHAHAHAHA

2010-04-20 @ 18:17:42

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0