Rulla köttbullar...

Nu ska jag och Mr Beer rulla köttbullar. Det finns inget som får mig att känna mig så duktig som då jag rullar köttbullar. Det händer inte till vardags. Åh nej! Det händer vid jul och påsk.

Jag har ett tips. Jag har ett tips som min vän Maria lärde mig. Jo, när man ska göra mycket köttbullar gör man dem i ugn! Tack säger ni. Jag säger varsågod! Man ruskar på plåten någon gång ibland så att de, köttbullarna, inte bränner fast. MMmmm jag vet, husmorstips utan dess like =P. Noel har övergett oss för i kväll och sover över hos moster Stina. I morgon kommer de hit och sover här.

Time to go!

The meetballs have to be done and they have to be round! (Så här låter det till en början. När jag har ledsnat gör jag en fyrkantig jättebiff =P).

Har ni inget för er så har jag ett förslag.

-Kom och rulla!

Kram på er vänner!

Kommentarer
Postat av: Hanna Magnusson

Sv: Tack. Tack för dina värmande ord:) Men ibland är det inte så lätt :(

Hoppas du haft en fin kväll :)

2010-04-02 @ 23:53:12
URL: http://magnussonhannaemeelia.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0