Godmorgon!

Hoppas att ni har sovit gott :). Här ser det ut att bli ännu en fin dag! Jag kom upp ur sängen efter gårdagens kroppsarbete:). Kanske kommer förlamningen i morgon...

Jag minns för några år sedan när jag fick för mig att göra en atletisk karriär. Jag drog igång och startade upp min karriär genom att träna mycket intensivt. Jag kunde bokstavligen inte gå efter några dagar. Jag gick som om jag hade skitit på mig, och lite till. Gick gjorde jag ändå. Jag kunde inte räta ut benen så jag hasade mig fram liksom på huk. Jag mötte givetvis gyminstruktören där jag strök omkring i en minst sagt märklig gång. Hon cyklade förbi mig mycket hurtigt och frågade i förbifarten: Kommer du till träningen idag, också cyklade hon vidare, lika hurtigt och hastigt som hon kom. Jag skymtade hennes mycket spänstiga, och mycket taktfulla vickande bak försvinna bort. Jag bet i hop och släpade mitt tillsynes nyskitna arsle vidare :). 



Allt eller inget mina vänner! Ska det vara så ska det vara... 



 
Jag och Elsa sitter framför nyhetsmorgon och leker med klossar.

 

 

Nej det är inte mitt hår ni ser på bilden! Det är inte Björns, inte heller Noels. Det är katten Nisses. Hon vill också vara med på bild.





Hoppas ni får en fin dag :)!





Puss!

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0