Vissa mornar vill man aldrig ska ta slut!

Jag har haft en underbar start på denna dag! Björn och Elsa gick upp idag och fixade frukost. Jag och Noel tog oss en skön sovmorgon.  Vid 10 satte vi oss vid ett framdukat frukostbord =P. Kanske kan bli en god vana? Äggröra, goda mackor, tomater, juice och kaffe. Länge satt vi med sovfrisyrer och åt. Elsa fick sin frukost sedan tog jag en lång dusch. Detta händer inte ofta! Jag duschade med en ny duschcrem från eleven.se. Den doftade sol, hav och den tog mig faktiskt utomlands! Jag gjorde hårinpackning och smorde in mig med olivecrem. Nu är jag som ny och känner mig fullt redo för en ny vecka! Snart ska lillgumman få en portion till sen ska jag ut och gå min runda och njuta av solen. Vissa mornar vill man aldrig ska ta slut!




Trevlig söndag vänner!


Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken lyxig start på dagen!! =)

Det är de små sakerna i livet som gör det hela! Som att få sova ut ordentligt ibland och bara få rå om sig själv. Att gå till frissan är nästan höjden av lyx nu för tiden! Haha! =)

Kram!

2009-09-20 @ 19:21:59
Postat av: Sofia

Ja, visst är det så! Hoppas det går bra på jobbet i morgon! Kram!!!

2009-09-20 @ 20:30:08
Postat av: Sara

Tack men jobbet får vänta två veckor! Först är det inskolning med lillstumpan! =)

2009-09-20 @ 22:36:28
Postat av: Sofia

Jaha ja då förstår jag... Det är ju lite svårt att göra båda samtidigt förstås =P.

2009-09-21 @ 07:21:41

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0