Veckan som gått!

Denna veckan har i stort handlat om överlevnad. Elsa har varit allt annat än glad och jag har varit trött som få. En dag somnade vi helt utmattade på sängen bland minifom droppar och leksaker. Jag har burit på henne hela dagarna. När Björn har kommit hem har jag räckt över henne och somnat. Ja, hur upplevelsen av att vara mamma ter sig kommer helt an på hur lillstumpan mår. Jag har under veckan som gått gått igenom hela registret som magont, utvecklingsperiod, växtperiod och ja, tillochmed ryggont. Vi var hos mamma härom dagen och hälsade på. När hon helt appropå började fnissa hysteriskt, allt av vår blotta närvaro, kände jag att det var dax att åka hem ;).  Nu verkar i alla fall Elsa ha kommit i land igen och hon är inte alls så missnöjd som hon har varit i veckan. Tack och lov!



Efterlängtade Mayia har kommit! Allt har gått jättebra och de verkar mysa ordentligt där hemma nu. Otroligt! =) Jag har ännu bara sett lilla skruttan på bild och längtar efter att få träffa henne i verkligheten! Elsa tycker inte om att åka bil så det får vänta.



Noel ska på maskerad idag. Han är förväntansfull och tycker att klockan går alldeles för sakta. Han ska ha en screammask på sig. Hoppas ingen blir rädd. Jag minns en gång då björn smikade noel till spöke. Björn var en så duktig sminkös att hans verklighetstrogna smikning orsakade att alla deltagare på kalaset blev ledsna och ville åka hem =P. OOPPS!


Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0