Måndag!

Då har veckan dragit igång igen. Elsa har haft några ilskna dagar här och hon har inte varit nöjd. Lilla, lilla Elsa. Förrra veckan var hon hur nöjd och glad som helst och jag tänkte att vi hade hittat bra rutiner. Sedan i Fredags har hon inte varit nöjd några längre perioder. Ibland låter det som om hon är riktigt skitförbannad! Hm. Jag blir ju helt handfallen här. Bilstolen avskyr hon. Kan en så liten avsky saker? Jag trodde nog inte det men har ändrat mig... Nu sover damen i allafall. Vi har just kommit hem från en timmas promenad. Skönt det. Tre dagar i rad har vi gått vår runda och det är något jag tänker fortsätta med. Nu står en kladdkaka i ugnen och snart kommer Noel hem från skolan. Killen har börjat få lite läxor och hela veckan har han späckat med olika aktiveter i skolan. Det gäller att ha koll på dagarna! Jag kan tycka att jag har fullt upp med alla grejer som ska ordnas och då har jag bara ett barn i skolåldern. Hur gör alla flerbarnsföräldar för att få ihop allt? Tror ni jag kommer in i det här? =P



Elsa <3





Noel och Elsa <3



Elsas galna kusiner =P

Allan, den stora pojken tittar på Elsa och säger: Elsa har en liten hjärna.
Harry, den lilla pojken: Elsa har en liten jääännna. Elsa har en fiiit (skit) liten jääännnaaa.

<3

kramar!

Kommentarer
Postat av: M

2009-09-15 @ 09:57:45
Postat av: Malin GP

Stackars Allan och Harry... de begriper ju inte att Elsa är kvinna och trots sin lilla hjärna kommer styra dem enkelt med bara sitt lillfinger... haha!!!!!



Kram!

2009-09-15 @ 09:59:30
URL: http://mgp.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hahahha! Ja, Malin jag kan inte annat än att hålla med dig =P

2009-09-15 @ 13:45:23
Postat av: Anna

Hej!



Vänta bara tills alla overaller, vantar, mössor mm mm mm ska på eller med till skola/dagis. Då snackar vi svettiga mornar! :-)



Kram

2009-09-15 @ 21:37:19
URL: http://smultronrosen.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hahaha! Kram på dig! =)

2009-09-16 @ 10:45:26

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0