En underlig viskning!

Härom dagen viskade min son någonting till min väninna Rebecca. Rebecca föll i skatt och såg minst sagt förvånad ut!
Sonen hade viskat följande:
Min pappa har hängpung.
Fråga mig inte vart han har fått detta ifrån men han var lite busig och skojig i humöret. Jag började skratta och sa att det var en intressant viskning som Noel mycket väl kunde viska till alla snygga tjejer pappa och han skulle möta, hehe. Sen slog det mig. Vad säger han om mig?

Ah vad gör väl lite hängpungar och lite hängbröstar? Björn och jag får väl göra markeringar på väggen och tävla i vems som hänger längst =P

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha! Dessa ärliga ungar! De är väl för underbara!! =) =)

Kram!

2009-09-06 @ 08:24:26
Postat av: Sofia

Hihihi Ja, visst är de goa! Ibland riktigt smarta =P! Kramen på dig Sara!! Är du frisk? Jag är äntligen snorfri!

2009-09-06 @ 08:27:10
Postat av: Sara

Ja nu får man väl säga att jag är frisk igen! Skönt när man känner att det vänder! Så trist att vara sjuker!

2009-09-06 @ 09:20:07
Postat av: Stina

HAHA! SÅ KUUL... Nästan att jag måste länka på bloggen sen :p

2009-09-06 @ 13:49:09
URL: http://stinalee.se
Postat av: Kajsa

haha :D

2009-09-07 @ 12:08:48
URL: http://varochvarannandag.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0