Anne Geddes inspirerat.

Anne Geddes inspirerat.



 Foto: Anne Geddes




Jag hade tänkt fotografera vår Elsa idag. Lite inspirerad av Anne Geddes ska jag lägga henne i en gammal vedkorg vi har här. Vedkorgen, en mycket gammal i trä, är ganska stor och rymlig. Den är mycket vacker. Tanken var att fylla korgen och lägga en pläd uppe på. Elsa skulle ligga nakenfis på den mjuka natursköna pläden. Allt i jordnära, naturtrogna toner. Kanske ska jag ta in lite höstlöv och rönnbär? Ja, det får jag fundera på!



 Jag fick en idé. Tänker er en fotoserie så här:




Visualisera!




 

Bild: Lilla Elsa nakenfis i vedkorg på mjuk och skön pläd

 

 

 

-------Scrolla--------

 

 

 

Bild: Lilla Elsa nakenfis i vedkorg på mjuk och skön pläd

 

 

 

-------Scrolla--------

 

 

 

 

Bild: Lilla Elsa nakenfis i vedkorg på mjuk och skön pläd

 

 

 

-------Scrolla--------

 

 

 

Bild: Lilla Elsa nakenfis i vedkorg på mjuk och skön pläd

 

 

 

-------Scrolla--------

 

 

 

Bild: Lilla Elsa nakenfis i vedkorg på mjuk och skön pläd

 

 

 

-------Scrolla--------

 

 

 

Bild: Stor Björn (sambo) nakenfis i vedkorg på mjuk och skön pläd.





Kommentarer
Postat av: Sara

Åh neeeej! Bespara oss det sista!!! Hahahaha! ;-)

2009-09-30 @ 10:10:05

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0