Vaccineringen är gjord! Hagelpromenad, storpanna och sång för elektriker...

Nu har elsa varit och vaccinerat sig. Det gick jättebra. Skönt! Lillfisen har en så go´bvcsköterska! Efter sprutorna (2 stycken) så gick vi vår runda. Det var riktigt busväder ute. Det haglade och min panna fick lite köldkrämper. Jag har ju ganska mycket panna så hagelbitarna hade lite att landa på om man säger så =P. Nu är vi hemma. Jag har en hantverkare här som fixar med el och termostater. Jag sa precis till honom att:

-Jaha, nu är det snart fredagsmys då. Han tittade undrande på mig med aningen höjda ögonbryn. Jag, fortsatte:

-Ja, du har väl hört reklamen?

-Nä, säger han.

Jag fick sjunga lite och förklara reklamen. "Nu är det Fredagsmys, nu är det slut på veckan... =P". Typiskt mig att hamna i sånt där. Han tycker nog jag verkar lite knas =).


Hoppas ni har det bra allihop!


Kram!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

haha tack vad gullig du e! dina barn är såååå sööööta dom med!!! hihi



åh vad roligt det där med reklamen haha!!



grät elsa vid vaccinationen...?



kra,m!!

2009-10-01 @ 14:12:11
URL: http://saberi.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0