Noel passade på...

När elektrikern var här passade Noel på... Det gäller att suga ut allt man kan av hantverkare medans de är här;).


Noel gick fram till herr elektriker och frågade om han hade haft av strömmen. De babblade på en stund och jag undrade vad Noel ville komma till. Vad han hade för tanke med samtalet. Hur som helst så fick han elektrikern att se över hans wii spel som inte vill starta. Elektrikerns arbetsdag var över men vem kan motstå Noel med talets gåva?! =).




Nu blir det Noel som får ringa efter hantverkare om vi behöver några =P.







Kommentarer
Postat av: sofie

hej! läser din blogg då o då, allt oftare o oftare. för du är så j*vla rolig! ta åt dig!!

2009-10-01 @ 15:56:18
Postat av: Sofia

Tack Sofie! Alltid roligt om någon tycker om ens blogg =). Ha en fin dag!

2009-10-01 @ 16:22:24
Postat av: Maria

Haha, kan inte annat än hålla med. Jag får mig ett gott skratt varje gång jag klickar mig in här... Ditt sätt att skriva på, är helt underbart! Det är humor på hög nivå! Fortsätt så :)

2009-10-01 @ 16:32:32
Postat av: Sofia

Åh, tack Maria! =) Det värmer att höra =)!

2009-10-01 @ 16:56:45

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0