Morn, morn!

Har ni sovit gott? Jag har sovit som en Sberg utan bebis. Elsa somnade kl 19. Hon vaknade kl 6 för en portion mjölk. Damen gick upp kl. 9. Dessa sömnvanor kan faktiskt få bli en god vana.

I går kväll åkte vi till ljusfestivalen som jag pratade om i ett tidigare inlägg. Det började bra. Vi gick åt fel håll. Det enda ljusspel vi kunde skymta var från några ensliga lyktstolpar. Tro nu inte att denna lilla grej skulle vara nog. Hehe, nä ni mina vänner, inte nog! Alltid ska det ju hända något som förgyller lite extra sådär. Jag fastnade med håret i min jacka. I dragkedjan så jag gå fick resterande del av promenaden med huvudet i 90 graders vinkel för att inte bli luggad. Vi hade nu inte ens hittat till promenaden. Hur som helst så kom vi rätt tillslut. Här kommer lite bilder: från mitt perspektiv.



 






Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaaaaheeeeeee......zzzzznkkkkkkrrrrr, heheheahahhaaaaaaa...du ar ju ta mig fan inte klok Fia..hahahahaaaaaa, detta kan ju bara handa sadana som oss. Tack for dagens asgarv!



Halsa alla och ha en skon sondag darhemma!

Kram Trydet

2009-10-04 @ 14:21:22
Postat av: Sofia

Ja, Trydet. Förmodligen är det så... Kram och hälsa familjen!

2009-10-04 @ 16:26:49

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0