Färska blommor!

Jag har alltid sagt att om jag blir rik vill jag ha färska kvistblommor hemma varje Fredag (och färsk fisk från fiskbilen =)). Nu har jag kommit på att man inte behöver vara så fasligt rik för att ha färska blommor hemma lite då och då. Blommorna doftar ljuvligt och de ger mig en lite lyxig känsla. Det kan man väl få ge sig själv ibland? För tre kvistar av lilja gav jag 90 kronor tror jag. För 90 kronor får man ingen stor bukett, men av liljor ser det ändå mycket ut tycker jag. De står länge, är vackra och helt klart värda sitt pris.




I dag har jag varit ute och gått. Först hade jag ingen lust alls men det var ändå skönt när jag väl kom ut. I kväll kommer lite vänner från skolan hit det ska bli himla mysigt!!! Vi sågs ju så intensivt under skoltiden och jag har allt saknat det!

Ha en trevlig Lördag där ute!

Kramar!

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0