Här sitter jag och håller andan...

Säg att det är någon mer ute på nätet?! Hallå?! Hoho?! Här sitter jag hemma och är mörkrädd... Björn är iväg på hockey ikväll. Har jag sagt att jag bor i bushen? Det är mörkt ute. SKITMÖRKT! Det regnar och vinden viner... Det knakar överallt... Bhuuuuu =(. När Björn åkte så sa jag att det skulle bli riktigt mysigt att vara själv hemma. Då var det ljust ute. Nu har jag skickat 888 sms och frågat om han inte är hemma snart. Noel frågade varför vi skulle sova med tända lampor. Jag svarade att vi var tvungna att titta hur länge de kunde ljusa.

  

Kommentarer
Postat av: Marja

Jag är också mörkrädd...Casper bönar och ber om att jag ska släcka men vips så är lampan tänd igen :)

2009-11-20 @ 08:24:27
Postat av: Lotta

Stackare, vet hur de kan va.. Hoppas att du vænjer dig vid det snart. Gamla hus ska knaka...;) See u soon, Kram!!

2009-11-21 @ 12:53:25
Postat av: Sofia

Ja, ibland undrar man vem som är barn egentligen =P hihi!



Kram lotta! Hoppas vi ses snart! Kom hit vettja så kan vi face´a dem =D! Lotta + lite spöken = Mys! Spöken - Lotta = Horror!

2009-11-21 @ 15:48:17

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0