Undra om jag kommer hem ikväll.

I dag ska jag köra till Göteborg. Som ni säkert redan vet så kör jag inget vidare. Tanken på att detta kan vara min sista dag på jorden har slagit mig. I går kväll fick jag tulipaner från Björn och Noel. Undra om det var för att jag ska köra till Göteborg och att samma tanke, som slagit mig, slagit dem? Nä, jag får köra lugnt och sansat! Hör ni om en bil som blockerar trafiken i Göteborg är det förmodligen jag och min vän Frida som sitter brevid. Hua mig! Jag hör framför mig nyheterna som varnar alla trafikanter för en röd audi som kör vänster i alla rondeller och som kör ut från parkeringshuset längs infarten -backandes!

Kommentarer
Postat av: Carro "The Lantismamma"

Kanske skall varna mina bröder som bor i Göteborg att det kommer ner en galen gravid bilförare;-) Kör försiktigt!

2009-03-04 @ 09:43:50
URL: http://lantismamman.blogg.se/
Postat av: Sofia

Carro, du gör rätt i att ringa dina bröder =p. I promise... Kram på dig! Jag ska krypa fram!

2009-03-04 @ 12:19:49

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0