Bra dag!

Dagen började med ett mysigt besök. Med besöket kom en tonfiskbaguette. -Kan det bli bättre?
Sedan åkte jag, Noel och  kusin Rasmus till herr bagaren och fikade.






                             


Efter fikat drog vi till blomsteraffären. Plastkrukor inhandlades till Noels tomatfrön han ska sätta. Krukan skulle rymma en liter ungefär. Jag måttade med höften och tog den jag tyckte mig passa. Mamma föll i gapskratt när hon såg krukan och sa att den där rymmer 10 liter. Hon fick fram en liiiiiten kruka som jag skulle tippat rymma1 dl. Hon lyckades överbevisa mig genom att  hälla vatten i från ett litermått. Förutom en alldelses för stor kurka hittade jag också sticklingar av pelargonier som jag ska fixa med nu! Åh, vad härligt att få pelargonier igen =).


Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0