Kärlek ända ner i skithusholken!

I dag när jag kom hem från huset blev jag akut nödig. Till mitt förtret fanns inget toapapper. Som en yr -och jättegravid elefant gick jag igenom diverse varianter av papper jag kunde komma på; Tidningspapper, smörpapper, skrivpapper... men nä det gick inte hem. Tillslut slog det mig...
För några år sedan var jag och Björn på bröllop där några av våra vänner gifte sig. Från denna mycket fina tillställning hade jag sparat mycket vackra servetter. Servetterna var champagnefärgade med ett vackert tryck av kärlek i guld. Det tog emot men nöden har ingen lag. Nu har jag spridit kärlek ända ner i skithusholken...


With a little love down the alle!


Kommentarer
Postat av: Malin K

Hahahahaha!!! Du är så hysteriskt rolig Sofia! Stor kram från en annan valross:)

2009-06-07 @ 14:03:45
URL: http://www.langtan.babyblogg.se
Postat av: Kicki

haha men sofia...man tager vad man haver...el hur? ;)

2009-06-08 @ 00:24:48

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0