I dag har jag...

...Sett världens finaste lilla bebis och druckit en god kopp kaffe med min väninna...

...Glömt att hämta min son efter simskolan...

...Skickat love sms till min sambo...

...Skickat dra åt helvete sms till min sambo...

...Badat och fångat fisk med Noel...

...Livnärt en fästing...

...Ätit två marsipanbröd på raken...

...Varit kär i min sambo...

...Önskat livet ur min sambo...

...Jag har i tanken skutit - skjutit - skötet =P  (min mycket snälla) hyresvärd därför att han målar fönster här och åker i en hiss upp och ner och hit och dit så jag blir tokig...

...och mycket mycket mer...


...Vad har ni gjort..?


Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha! Det låter som en händelserik dag det där! =)

Men jag tycker du ska skylla på att du är gravid, då kommer man undan med mycket bus! ;-)

Sen är det ju alla konstiga hormoner när man ammar och så där så busa du på ett tag till! Det får våra nära och kära stå ut med! =)

Själv har jag halsfluss! Tjohoooo! =)

Kram på dig Fia!

2009-06-17 @ 22:38:22
Postat av: Sofia

Hm, du har rätt där Sara jag köper hela resonomanget! Halsfluss?! Stackare! Fy för halsfluss alltså... Hoppas verkligen du blir frisk snart! Krya på dig vännen!

2009-06-18 @ 07:41:25

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0