Glad midsommar!

Glad midsommar allihop! Hoppas att ni får en mysig dag med nära och kära. Själv ska vi spendera hegen ute i huset i mysbyxor och gummistövlar! Jag har just bakat en jordgubbstårta med lite madelmassa i och vit choklad på tillsammans med citronmeliss. Björn gör en rätt med potatis, dill, smör, ägg och sill. Detta ska lagas hemma och forslas med till huset. Vi har ju ingen el eller vatten ännu... men det kommer nog i veckan. Vi har dock en kamin som vi ska elda och mysa framför! Nu åskar det och haglar ute... Jag hör bullret. Kan det bli mysigare?
Sju sortes blommor ska plockas och läggas under kudden. Jag hoppas på att drömma sexiga drömmar om min man men förmodligen drömmer jag om Kristina Lugn.


Pussar på er!

Kommentarer
Postat av: Sara

GLAD MIDSOMMAR!! Det låter som att det kan bli en urmysig midsommar för er del!! =)

Skulle det vara nåt fel på Kristina Lugn eller?!? Underbar kvinna!! Hahaha! =) (Om jag vore du skulle jag nog också föredra att drömma om Björn!)

Hälsa grabbarna! Kraaaaam!

2009-06-19 @ 13:41:29

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0