Nu sitter jag här med kaffet igen =)




Idag gick jag in i vecka 20=). Jag vaknade av små sparkande fötter från kanske en liten Elsa =). Jag ringde till MVC för en kontrolltid men ska inte komma förens 9/3. Sitter nu och kollar lite mammakläder över nätet men hittar inget. Någon som har något tips där man kan köpa mammakläder kanske? När jag väntade Noel så var det den varmaste sommaren på 65 år om jag minns rätt. I slutet hade jag inga kläder  alls att få på mig i värmen. Än så länge så kör jag med vanliga leggins men snart går det inte längre och det kan vara skönt att ha lite att byta med och som inte sitter åt.

I går var vi och tittade till vår toalett som har blivit kaklad. Tror det kommer att bli jättefint faktiskt. Golvet är sjösten i en ljus, beige ton, 10*10 plattor. Väggarna är också 10*10 fast en vit högglansig lite bucklig variant. Kanske kan jag lägga ut en blid i kväll.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Sofia!Vad härligt det låter med små sparkar imagen.Vill bara säga du har helt rätt det var den varmaste sommaren när vi fick våra små gryn 02.Den sommaren tillbringade man inne för man hade ju hört att de kunde sluta andas om det blev för varmt var det inte så de informerade oss. Kramiz Katrine Karlsson sköt om er!

2009-02-04 @ 16:01:18
Postat av: Sofia

Hej Katrine! =)En underbar väckarklocka de där små sparkarna =) Tänk vad åren rusar! -02... vilken sommar =) Oj, vad varmt vi hade det och fick tillbringa tid nere i källaren haha!



Kramar!

2009-02-04 @ 17:01:52
Postat av: Jonna

Elsa är ett jättefint namn! Min lilla kusin heter det och hon är helt underbar, hehe. =)



Kul om det blir en flicka, jag har läst att ni tydligen är många pojkar(barn) i familjen. Men, det viktigaste är att han/hon mår bra! =)



Lycka till med allt!

2009-02-07 @ 20:29:59
Postat av: Sofia

Tack Jonna =). Ja, Elsa är väl gulligt =). Undra vem det är som bor där inne =)... Precis som du säger så är det viktiga att lillen/lillan mår bra! Kram!

2009-02-08 @ 09:47:07

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0