halv åtta hos mig

Nu har jag och Noel just tittat på halv åtta hos mig. Jag, som nuförtiden har en aptit som är bättre än bra, är efter att sett programmet jättehungrig! Åh, vilken god mat de gör -och så fint!  Alla recept från programmen hittar man här

Vad skulle ni bjuda på om ni vore med i programmet? Till förrätt, varmrätt och efterrätt?


Annars i dag har jag varit i skövde och väl hemma gick jag och noel ut och åkte pulka. Det var mysigt men det var inte lätt att få med Noel hem igen =) -Bara en gång till! hörde jag en sådär hundra gånger innan det bar av hemåt med förfrusna tår =).




Hoppas ni har det bra!

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

förrätt: kräftsoppa med hemmagjort vitlöksbröd.

huvudrätt: oxfile på planka

efterrätt: pannacotta

2009-02-13 @ 09:08:24
Postat av: Sofia

Tack! Åh så gott det låter! =) Du, jag gjorde pannacotta för ett tag sedan men den blev lite klumpig och inte alls god =( Undra vad jag gjorde fel... Hm, undra om jag inte ska ge mig på dina rätter i helgen =)!

2009-02-13 @ 09:17:25
Postat av: Anonym

jag gör min pannacotta på gelesocker som finns på ica. så kokar man ihop det med grädde och vaniljsocker, super enkelt och gott.går inte o misslyckas!! =)

2009-02-13 @ 10:36:51
Postat av: Sofia

Jaha... Då ska jag ge mig på ett försök =D! Tack!

2009-02-13 @ 12:17:14

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0