Fest och basar!

I dag fick Noel sportlov. När han kom hem från fritids bestämde vi oss för att ha en spontan sportlovsfest! Vi stormade iväg till affären därt vi inhandlade lite gott. Väl hemma ringde Noel runt och raggade gäster, skrev placeringskort och fixade lite feststämning.

   
 
 Första gästen in -Mormor! 

  mer gäster...

  

Noel har fått upp sportlovsstämningen här och ser fram emot att få somna i soffan i kväll. Det får man här när man är ledig och det är lite lyx över det ;). I morgon funderar vi på en bio -Bolt...  


Kommentarer
Postat av: Malin

Du har en utmaning att hämta inne hos mig:) Hoppas allt är fint med dig o din familj och att ni njuter av sportlovet!

2009-02-11 @ 09:07:34
URL: http://www.langtan.babyblogg.se
Postat av: Sofia

Hej Malin! Hur mår ni en dag som idag? Vad snö vi har! Hörre du jag kommer inte in på din blogg... Jag ska försöka igen lite senare... Kramar!!

2009-02-13 @ 08:59:11

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0