En hand med långa naglar...

...den andra med obefintliga. Jag är en nagelbitare av den värsta sorten. För ett tag sen gjorde jag en kompromiss med mig själv där jag lovade mig att jag fick bita på en hand men inte den andra. Nu har jag låga naglar på den ena handen och obefintliga på andra. Jag har vant mig vid detta och liksom glömt av att "Onehandlongnail"  and the "Otherhandnonail" modellen kan te sig konstigt för andra. Efter att fått två kommentarer idag från två olika personer har jag blivit påmind.

-Sofia, varför har du målade naglar på en hand?
- Därför att jag har inga naglar att måla på den andra...
- Sofia, varför har du långa naglar på en hand och inga på andra?


Hm, kanske man inte går omkring så här... Kanske ska jag ta och låta de andra naglarna på andra handen komma fram... Ja, jag ska fundera ett slag på detta =P

Kommentarer
Postat av: Faster Trude

Gor som nagelbitare faster Trydet - gelenaglar, en kanon uppfinnelse och du vanjer dig av med att bita naglar :-)

2009-02-19 @ 20:41:22
Postat av: Faster Trude

Gor som Faster Trydet - Gelenaglar :-) Det gor susen pa en nagelbitare ser du :-)

2009-02-19 @ 20:42:35
Postat av: Peter

Långa är ju SÅ fint :)

2009-02-20 @ 17:32:40
Postat av: Sofia

Ja, jag är nog beredd att hålla med dig där Peter... ;) Kanske ska jag göra som trydet där uppe!

2009-02-20 @ 18:01:43

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0