Bara varit nära döden en gång idag...

Nu står laxen i ugnen och jag ska snart inta dagens andra middag =). Jag kom just på att jag bara har varit nära döden en gång idag och det är inte dåligt. Denna näradödenupplevelse var som vanligt på hemresan mellan vara - skövde. Mina resekamrater har sedan de började åka med mig börjat uppskatta livet och se livet med lite andra ögon. När de säger hej då till de nära och kära inför resan till skolan ser de alltid till att vara vänner och att inget avsked sker under dåliga omständigheter.


Är inte det en gåva? Att jag kan få andra att vara tacksamma över livet?





Take a ride with me and you´ll learn to live and to love your life!






Kommentarer
Postat av: Kicki

du är för rolig sberg! ;)

2009-02-03 @ 16:22:06
URL: http://mmmusicfreak.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0