Badrum



 



I dag har vi varit ute i huset. En underbar vårdag! I dag har vi fått in badkar, toalett och spegel. Vem behöver vatten när man har ett badkar =P. Jag har badat men utan vatten =). Jag har suttit på toaletten, men utan att uträtta något ärende. När jag satt på toan upptäckte jag att man såg sig själv i spegeln... haha! Då kan man kissa och fixa sig samtidigt. Jag sprang ut i husvagnen och hämtade ljus. I morgon ska jag ta med en tvål, badsalt och tvättsvamp. Björn suckar och vickar på huvudet =). Det är mycket kvar men för mig är det lyx att ha spegel, badkar och toa. Lyx, med eller utan vatten. Här kommer lite bilder...



  
 




Kommentarer
Postat av: Frida

Hej!

Gud va fint ni får det! Rena lyx badrummet =)

Där kommer du spendera många mysiga kvällar.

Kram

2009-02-07 @ 18:55:26
Postat av: Mirakel bloggens Malin...

Åhhh så fint det blev Fia!! Ni måste vara RIKTIGT nöjda ;0)Hoppas jag blir inbjuden på lite bubbelparty sedan då ;0p

2009-02-07 @ 18:57:39
URL: http://malinsmirakel.blogg.se/
Postat av: Kicki

ojojoj va fint. :D

jag tror du kommer bo i badkaret! ;)

2009-02-07 @ 21:04:54
URL: http://mmmusicfreak.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej på er =D! Ja, tänk vad jag ska bada och plaska här =). Nu när jag ska bada så ligger jag på rygg i 10 cm djupt vatten och med benen rakt upp i luften, Sberg i 90 graders vinkel! Det blir den ställningen när man ska bada i en duchkabin. Inte helt lätt nu med en växande mage kan jag tala om... Hoppas ni får en bra dag!

2009-02-08 @ 09:50:21

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0