Heading to the wood!

We´re going to ibiza the skogen!

Bigmama          Bigpapa           LittlebigNoelchild  LittleminiElsachild

Nu har vi varit i skogen och plockat lingonris. På vägen till skogen såg vi rådjur. Noel ropade från baksätet; Mamma, titta där är renar! Ja, såhär i juletider förvandlas tydligen rådjur till renar =).

Det är lite svårt att vara i skogen så här års inför jul. Vissa granar talade till mig. De sa;
Kom och ta mig! Kom och nyp mig, släng in mig i baksätet... Usch, ja det var nära att jag tog en men min internaliserade polis satte stopp! =P



Björn blev skitsur på mig på vägen hem för att jag hela tiden ska ta kort på allt rosa på himlen i farten när vi åker bil =P. Det är ju så fint! Haha.

 

I kväll vill jag äta en stor blodig köttbit från en tjur... Fin stekyta och lite lagom röd inuti... Nu kanske någon ätaköttmotståndare blir arg på mig och får för sig att äta sbergskinka till kvällsmat... Usch! Nä, jag ska inte äta tjur. Ok?




Kommentarer
Postat av: Becca

Hahhahhahhaaa ... va rolig du eeeee gumman!!! fâr mej alltid ett gott skratt när jag kikar in här!puss pâ er o ha en underbar helg!! kraaamelikraaam!

2009-12-19 @ 22:08:30
Postat av: Jennie <3

Tack snälla söta du....=)



Haha,antar att det blev den fina granen på bilden...=D



Massa kramar & God jul från Mora <3

2009-12-20 @ 08:40:59
URL: http://jennieleee.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0