schleten!

Trött, trött och trött är vad jag är idag! Det var med stora svarta ringar under ögonen jag släpade mig upp i morses. På med kläder, mata Elsa och köra Noel till skolan. Hem igen och bada Elsa och sedan matning och lite plockning hemma. Vidare till Bvc på Elsas första läkarkontroll. Allt gick bra och damen hade lagt på sig ännu ett kg! Vid fyra hämtade vi upp Becka efter jobbet. Vi åkte till bagarens och fikade lite. Jag började med en krämbulle och en cola men eftersom lilltjejen sov så skönt där inne fick det ju blir lite pannkakor också =). Nu är Björn, Noel och Elsa ute och sätter upp en postlåda. Jag har släpat fram täcke och kudde och ska nu lägga mig i soffan. På tv går familjen annorlunda... och jag säger att jag är trött...

Att vara trött betyder väl att man vet hur det är att vara pigg? =)




Många kramar från en schleten jag!

Kommentarer
Postat av: Gabbi

åh vad gött det låter att det inte bara är jag som känner mig sådan;)))) VI MÅSTE ses snart!!!! kramar

2009-08-27 @ 22:49:16

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0