God morgon!

I  dag är Noels första skoldag! Det var svårt att somna med all förväntan och pirr inför skolstart men vid 21 sov både Noel och Elsa. Noel tyckte det skulle bli skoj att skolan började igen. Synd att jag missar denna första dagen. Jag valde att stanna hemma med Elsa och Björn följde med i stället. Det kommer bli tomt här hemma nu utan Noel men vi hoppas att han ska trivas bra. Faktiskt så ska det blir skönt med lite rutiner och fasta tider igen.

Igår eftermiddag drog jag, Noel och Elsa ut i skogen på svampjakt. Tänk att vi hittade massor under en gran. Björn och Noel åt smörstekta kantareller här på kvällen =). Jag avstod då det kanske inte var att lita på att svamparna som var plockade var just kantareller =P. De lever i allafall än så det var nog ingen fara ;)
Väl hemma blev det stora grovtvätten för oss allihop så att alla skogskryp skulle försvinna.

Lite bilder från vår tur i storskogen!




 

Det tar på krafterna att leta svamp!

Kommentarer
Postat av: Des

Åh, Fia, hon är såååå fin:-)

2009-08-18 @ 17:37:21

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0