Förvirring!

När jag vaknade och loggade in på min blogg blev jag minst sagt förvirrad! Det var inte min sida men ändå mina bilder och min adress... Jag satt här och tänkte så det knakade. Det luktade till och med lite bränt! Jag tryckte på uppdateringsknappen jag vet inte hur många gånger och skrev om min adress. Jag kom ändå inte till min sida. Pulsen gick upp och jag tänkte att någon hade tagit mina bilder och skapat en blogg i mitt namn... hahhahaaha! Sen såg jag en kommentar från stina med surprise, suprise! Då förstod jag. Inne på bloggen fanns också ett meddelande från Linda. De hade hackat min blogg och gjort om designen!

Jättefint! Tack snälla!

Designers

www.lindablom.se
www.stinalee.se

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Haha, Hej Sofia! : )

Vi kunde allt tänka oss att du skulle bli snurrig idag ; ) Men vår snilleblixt var bara för bra för att struntas i skrattar



Hoppas du tycker om designen och att det blir ÄNNU roligare att blogga nu :D Stor Kram!

2009-08-03 @ 13:18:34
URL: http://lindablom.se
Postat av: dookie

Rolig idé :)

2009-08-03 @ 14:17:09
URL: http://dookie.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0