Elsa gillar gräddig kost!

Eftersom Elsa ammas passerar den maten jag äter över till Elsa. Nu är det så att Elsa är väldigt kräsen i maten och hon äter endast gräddig och söt kost. Jo, jo, ser ni, gräddigt ska det vara och inte vilken grädde som helst nä, det ska vara den röda. Jag som annars håller en sund livsstil måste nu låta Elsa bestämma vad för kost som ska serveras. I dag ville hon ha bakverk redan på morgonen! Nu, när klockan är 12, vill hon ha ett till! -What can I do?! Det är ju bara att äta det hon vill ha. Små barn som Elsa på 7 veckor har ju sina behov och det är ju de som styr. Elsa är en mycket hungrig ung dam!



I går sa hon också att hon ville ha en sommarstuga. Hon uttryckte att den skulle ligga vid havet och en egen badbrygga skulle hon ha till. Det var  tydligen liknande den Ernst byggde på tv härom dagen. Jag ska vidarebefodra detta till Björn. Elsa tycker inte om att upprepa sig.

Kommentarer
Postat av: Sara II

HAHAHA!!! Ååå, det bor nog en liten Elsa hos mig också. Kan inte annat är instämma med henne! Tycker inte heller om att upprepa mig om godsaker och havstomt... Haha - lovely!

2009-08-17 @ 16:12:53
URL: http://www.designbysara.webs.com
Postat av: Carro

du är så klockren! :D

2009-08-17 @ 19:05:03
Postat av: Malin K

Så rolig du är Sofia! Att inte jag kommit på den briljanta ideén att skylla på Caspian när de andra barnen undrar var alla kakor tagit vägen! Klart jag i fortsättningen ska säga att det var han som beställde dom o jag kan inte göra annat än låta honom få sin vilja igenom:) Kram!

2009-08-18 @ 08:55:46
URL: http://www.langtan.babyblogg.se

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0