Gravid vecka 28 -går in i 29 idag.

I dag har jag varit hos barnmorskan! Det var jättemysigt =). Barnmorskan var själv gravid oc h skulle ha två veckor innan mig så vi hade en hel del att  babbla om =P. Magmått 25cm. Vikt 64. Blodtryck 130/85. Hjärtljud efter lite kläm 140 - 160, men lät fortfarande som en flickas även om det är lite på skoj det där... Här kommer lite bilder... snart... Ska be mamma fota lite...

Det blev inga bilder... Jo det blev en massa bilder men det var det jäkligaste! Jag och mamma rök typ ihop under själva plåtningen där mamma säger:

-Ja men skratta lite!
-Så där brukar du inte skratta!
-Nä men vad gör du nu för min...

Hahha! Det är nog så att skönhet inte riktigt hamnade på mitt bord, men en jäkla massa annat minsann! =p


      

    

Hua mig jag bävar lite inför gravidplåtningen! Det kommer att bli en utmaning för fotografen =P! Tänk om hon får be mig gå hem! Hehe! Nä, Sberg går inte hem! Kläderna ska slängas av och här ska plåtas! Im gonna be a model hehe! Här ska levas ut! Hon kommer inte att få mig att sluta posa! "Snälla tjejen, nu får du gå hem!" Nä, Sberg går ingenstans! Icke sa Nicke. Kommer inte på fråga... hehe!

Fin mage i alla fall!!

När jag och Noel åkte hem från besöket hos mamma körde bilen till vårt bageri. Jaha, sa jag och Noel. Då är det väl bara att köpa fika då... Två bullar och två kakor tvingade sig på oss minsann ;p

Kommentarer
Postat av: Mirakel bloggens Malin...

Underbara bilder Fia <3 NJUUUUUT för fasen, tiden går så snabbt ju ;0/ Kramas

2009-04-09 @ 17:05:29
URL: http://malinsmirakel.blogg.se kel.blogg.se/
Postat av: KarinKusin

Va fin du är!!!! Kram på dig

2009-04-09 @ 17:26:30
Postat av: Anonym

Tack Karinkusin och Malin! Gulliga ni är! Karin en stor kram till dig! Grattis!!! Hoppas du mår bra! =D

2009-04-09 @ 17:32:35
Postat av: Kicki

awww va fin du är gumman, magen växer verkligen.

snart är knyttet här! glad påsk. puss

2009-04-09 @ 21:54:43
URL: http://mmmusicfreak.blogg.se/
Postat av: Sofia

Glad påsk Kicki! Hoppas du får en härlig påskhelg med mycket ägg och godis! Puss!

2009-04-10 @ 08:02:50

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0