Uppe med tuppen!

Vaknade tidigt idag. Lyssnade lite på bebis Elsa i magen =). När man lyssnar på hjärtljuden genom angelsound så behövs glidmedel. De på apoteket lär undra vad jag gör med allt glidmedel =P. Hon ligger fortfarande på samma sida i magen. Barnmorskan sa att de hittar sina favoritsidor =P. Hon ligger längs vänster sida och sparkar åt höger. På tvären skulle man också kunna säga. Härom dagen fick jag en spark som gjorde så jäkla ont. Kanske prickade hon en nerv för jag trodde för en sekund att jag skulle dö. Blev lite rädd där ett tag och undrade vad som hände men allt verkar ju bara bra. Solen strålar här utanför och jag sitter i vanlig ordning med morgonens kaffe i högsta hugg. Underbart! Övriga ligger fortfarande och sover och jag tycker det är ganska härligt att sitta för mig själv en stund. I dag ska vi nog vara ute i huset och njuta av vädret tror jag. Så här på vårkanten vill jag vara ute i trädgården och gräva och greja men får ta det lite lugnt nu när Elsa bor där inne. Lite pyssel ska jag nog kunna göra i alla fall =). Plantera lite blommor kanske? Björn får dåndimpen på mig och alla krukor! Tranorna brukar vi (jag) alltid titta på men i år har det inte blivit av än. Kanske idag??? Björn säger nog tvärnej! Sberg säger jo och fyller i med att det är en mysig tradition! Tranor eller inte återstår att se.




Många kramar från mig!

Kommentarer
Postat av: Mirakel bloggens Malin...

Trodde för en liten stund att det var DU på bilden Fia ;0)

2009-04-10 @ 09:07:34
URL: http://malinsmirakel.blogg.se kel.blogg.se/
Postat av: Jonna

Är bebis en hon eller TROR ni bara det? =)

2009-04-10 @ 20:29:00
Postat av: Sofia

Det så ut som en tjej på ul men man ska aldrig vara säker=). Det spelar för oss ingen som helst roll vad det blir för kön men ändå roligt att ha ett namn på sin lilla -e i magen i stället för att säga den/det... =)

2009-04-11 @ 07:07:06

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0