Torr och tråkig...

I dagarna har jag känt mig torr, tråkig, hängig och lite vissen.



När jag var ute och åkte förut så tittade jag mig omkring i backspelgeln, ok ingen där. Jag bottade musiken, vek upp min krage och gasade på. Hahaha så frigörande! =D Jag sjöng och vrålade som aldrig förr. När jag anlände till min destination parkerade jag bilen. Musiken sänktes, kragen veks ner och jag klev ur bilen mycket lättad.

Ja du Sberg. Det är inte alltid lätt att vara Sberg. Nä det är det inte.
Men nog tycker jag om dig ändå =P


Kommentarer
Postat av: Kicki

jag tyckte det va en äcklig bild...är det du? :S

2009-04-21 @ 15:25:09
Postat av: Sofia

Jajjamensan! Det är jag som leker med havet =)

2009-04-21 @ 15:52:45

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0