Syster vart tog du vägen?

Jag pratade precis med min syster i telefon... Trodde jag. Jag pratade och pratade och var nog så upptagen med att prata att jag inte märkte att min samtalspartner var borta med vinden. Mitt under vårt telefonsamtal kom ett sms från henne.

-Du, nu har du nog skickat fel för jag får ett sms från dig nu, sa jag till Malin i luren.

I smset stod det:

Mitt batteri tog slut...

-Varför skickar du sms om att ditt batteri är slut? Frågade jag...

Malin svarade inte.

Åh, ett ljus gick upp för mig.

Tydligen hade hon inte varit med på vårt (mitt) samtal på ett tag.


God lyssnare som jag ibland beskriver mig själv att vara? Kanske inte.

Kommentarer
Postat av: Kicki

hahahahahahahahaha.

2009-04-06 @ 15:36:36

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0