Otäck dröm!

Härom dagen drömde jag att Noel gick in i en hiss. Jag stod kvar utanför. Dörrarna till hissen slogs igen, låstes och gick inte att öppna. Hissen startade och reste våning för våning upp. Noel som var fast ensam där inne skrek i panik. Han skrek förtvivlat på mig som tryckte på alla knappar utanför för att få hissen tillbaka. Hissen reagerade inte utan fortsatte sin färd upp. Långsamt försvann Noel allt längre bort från mig. Jag som näst intill aldrig kommer ihåg mina drömmar... Bilderna är glasklara precis som känslorna jag upplevde då jag vaknade. USCH! Nu ligger han i alla fall i sin säng och sover...

Kommentarer
Postat av: Anonym

man kan väll drömma lite otäcka drömmar när man är gravid. usch va hemskt. tur det var en dröm.

2009-04-14 @ 09:11:04

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0