Frågesport!

Jag har lärt mig en sak. Det är mina kloka vänner Christine och Frida som lärt mig denna lilla visdom. Nu ska jag lära er. Mina vänner kommer att kräkas på mig nu eftersom att jag har kört med denna fråga i ungefär tre månader. Ok, nu börjar frågesporten. Är ni beredda?


Vad är gelatin gjort av?

1. Bladväxt

X. Grisfett

2. Bananer
























Rätta svaret på sjörövarspråk är:




gogrorisosfofetottot




Det visste ni inte va?


Tänk nu på alla stackare som ni ovetandes bjudit detta på som av en eller annan andledning inte äter gogrorisosfofetottot.





Bad!
Inte bra, inte bra... =P

men nu vet ni!

Det är allt tur att Sberg finns hörrni! =P

Kommentarer
Postat av: Kicki

du är knäpp! :P

2009-04-06 @ 15:33:43
URL: http://mmmusicfreak.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0