Iakttagelser från poolen!

Jag har just kommit från badet. Jag har badat lite i en varmvattensbasäng, härligt! I det 35 gradiga vattnet stod jag och en gammal dam och dagdrömde, hihi. Jag kom på mig själv stirrandes på en liten familj, de hade fått en liten nykomling i familjen och den unga mamman höll den bedårande lilla bebisen så kärleksfullt i famnen. Jag stod stirrandes och drömmandes med ett fånigt leende på läpparna medans jag inlevelsefullt iakttog dem. I poolen fanns också ett kärlekspar som var tätt slingrade om varandra. Dessa ignorerade jag som stirrade på bebisfamiljen. Det gör inte den 80 åriga damen i andra ändan. Hon står med samma fåniga leende som jag. Hon tittar så inlevelsefullt på kärleksparet i poolen. Damen ser ut att vara lååångt borta, djupt inne i drömmarnas värld =).

Visst är det härligt att ibland bara stå vid sidan av, lite utanför och iaktta! =)


Kommentarer
Postat av: Caroline "Lantismamman"

Vilket bad var du på där det finns en sån varm pool? Ha en underbar dag! Kram Carro

2008-09-18 @ 09:56:54
URL: http://lantismamman.blogg.se/
Postat av: Mel

hihi, ja det är sant! vad mkt roligt man kan få se dessutom =)



KRAM!

2008-09-18 @ 12:47:03
URL: http://litenstjerna.blogg.se/
Postat av: Sofia

I lidköping badade jag. Jätteskönt! Hoppas du har haft en bra dag också! Kram!

2008-09-18 @ 17:19:19
Postat av: Kicki

tack vännen. ohhh har du? jösses va impad jag blir, härligt! haha ja det va flummigt, men vilken tur att du fick tillbaka det. :D

2008-09-18 @ 22:23:20
URL: http://mmmusicfreak.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0