Hejsan från husvagnen!

Nu sitter jag i vår husvagn. Lite mysigt är det men jag tycker det luktar lite onket (heter det så? Unket kanske =P). Nästan som i en källare... Men, men jag får inte klaga för Björn och Noel har städat den så=).. Björn klipper kräset för full där ute nu och jag sitter här inne och gör läxor. Tanten vi köpte huset av kom hit förut. Hon hade med sig lite fika =). Mysigt. Vi slängde en massa äpplen också som hade ramlat ner på gräset. Hon blev alldeles förstörd över att vi slängde fina äpplen... Hm, hon är djurvän så björn sa att rådjuren kan behöva lite frukt. Då var det väl ok då =P. 

  Tanten som ägde huset förut...
 Noel och Ludwig i husvagnen...

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0