En härlig höstdag!

Idag har vi varit en sväng ute i skogen och plockat svamp. Det blev inte många men några =). Efter svamplockningen åkte vi ut till huset där jag har grejat lite ute i det alldeles underbara vädert! Björn har grejat inne och lekt murare, vilket han gjorde väldigt bra! 

  

Jag som alltid är hungrig fick hålla mig ifrån gröten Björn murade med, för den såg faktiskt god ut trots att jag inte är gravid =P.



   

Detta röda guld fick jag klättra högt upp för att få tag på! Noel blev mäkta imponerad av sin mor samtidigt som han blev lite orolig och ropade: MAMMA, var rädd om dig!

  

Plockat en massa äpplen..



Noels fina båt byggd av diverse byggmaterial =)

Hoppas ni alla har haft en bra dag! <3

Många kramar från mig!!

Kommentarer
Postat av: Kicki

hej på dig. helgen va ok, utflykt, fest...å sen plugg igår. idag är jag så trött, precis som i helgen, vet inte om jag är på väg att bli sjuk el nåt. :/ snart ska jag iväg, får se hur det går. sen blir det plugg å jag är nog den mest omotiverade i världen. haha. kram

2008-09-22 @ 09:39:31
URL: http://mmmusicfreak.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0