Godmorgon!

Hoppas att ni alla mår bra! Har ni ställt om klockan? Det har inte jag och vet faktiskt inte åt vilket håll. Tur att det är söndag! Nu ska jag hugga tag i en tenta igen. Jag har varit jättestressad över den. Det har känts svårt och jag hackar på mig själv med tankar som att jag inte fattar någonting... Hur som helst har jag fått tillbaka mitt perspektiv igen! Skönt! Vad gör en liten sketen tenta? Vad kan hända? Ingenting! Förhoppningsvis lär jag mig någonting nytt skulle jag inte lyckas så är inte det hela världen! Mitt värde sitter inte i en tenta! Nu känner jag mig helt lugn och glad! Jag ska öppna boken med glädje idag, tro det eller ej! Ser man på det hela som att man faktiskt kan lära sig något nytt utan att bry sig om betyg så blir det så mycket roligare! Fokus på vad som är viktigt i livet är viktigt annars kan man stressa upp sig över allt och livet blir bara jobbigt!

Många kramar!


Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0