Uppdrag!

Jag har just kommit hem från en vän! Kvällen har spenderats med fika och babbel. Mysigt! =) Under kvällen fick jag reda på en konstig sak, eller en mycket konstig sak, som nu är ett uppdrag till er.


Här kommer ett uppdrag till alla er med en bilnyckel med upplåsningsknapp eller låsningsknapp till bilen. (Förstår ni vad jag menar?).

Ställ er på ett så långt avstånd att blien inte låses upp när ni trycker på knappen. Konstatera att ni står för långt ifrån för att upplåsnings -eller låsningsfunktionen skall fungera.

Håll sedan nyckeln med upplåsningsknappen mot huvudet och tryck igen. Vips så går det -trots det för långa avståndet!

Testa detta NU och kommentera tillbaka och redovisa ert resultat. Hur konstigt är inte detta?! Det fungerar!!!



(Fan ta dig M om det är jag som är lurad!!! ;D)



Lycka till!


Kommentarer
Postat av: En annan M

Klart det funkar! Daniel Breitholtz tog ju till och med upp det i radion:) Frågan nu är väl bara varför det funkar. Liiiite läskigt är det faktiskt.

2008-11-27 @ 10:22:26
URL: http://www.langtan.babyblogg.se

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0