Grodjakt!

Nu sitter jag i husvagnen alldeles dyblöt efter att jag och Noel har varit ute på grodjakt. Jättemysigt här inne nu när regnet smattrar på taket =). Inga grodor hittades tyvärr och Noel ville dessutom inte leta några grodor.

Noel: Mamma, det finns ju inga grodor!
Mamma: Jo det gör det visst!
Noel: Nä, mamma, jag ger upp nu! Ger du upp nu?
Mamma: Nä, ge upp kan man inte göra då hittar man verkligen inga grodor. Du som har haft grodtema i skolan vet ju hur de lever.
Noel: I lövhögarna.
Mamma: Bra, då letar vi där.
Noel: NEJ! Jag vill inte leta grodor!!
Noel: Jag vill inte leta grodor.
Mamma: Jo det  vill du visst!

Efter en stund upptäckte jag att Noel inte var med mig längre. Jag letade grodor själv och Noel hade gått in. Jäkla skitgroder where the hell are you?! Inte en enda jäkla groda fick jag tag på!

Kommentarer
Postat av: Desirée

Jag tror nog han ville innerst inne!!;-)

Ha en bra dag!

2008-11-10 @ 10:18:06
URL: http://lifetakesaturn.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0