God morgon!

I dag är det första advent och jag ska banne mig komma ihåg att tända ljuset. Vi brukar ju få en ljustake med lite udda form i den här familjen eftersom det första ljuset alltid glöms av och resulterar i att de två första ljusen är lika långa då båda tänds 2:a advent. Mitt gardinproblem löste sig... Vi drog till vår tygaffär och köpte nya. I ett drag av sparsamhet gjorde vi gardinaffären, vi köpte två längder men klippte isär dem till fyra... -Man får inte vara dum! Lite "fecshligt" blev det men va f.. det duger gott! =D

I dag ska vi sätta in våra verandafönster och pardörren som hör till! Det ska bli jättekul! Så jag har väntat på detta =D

Trevlig Söndag alla!!!

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Åh vad spännande med huset, ni får lägga ut lite bilder!!! Nyfiken som jag är;-) Ha en underbar 1:a advent!!! kramar

2008-11-30 @ 13:02:45
Postat av: Kicki

weii gud va spännande. ser fram emot att få se ert fina hus. lycka till. å ha en bra söndag. kram

2008-11-30 @ 13:12:17
URL: http://mmmusicfreak.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0