hajsan!

Nu är jag hos Malin och hälsar på. Malin bjöd mig och Noel på middag när Noel sa:
Maten smakar ju inget?!
Sofia och Malin tittade på varandra. Malin sa till Noel:
Jasså du Noel ni har inte sån här mat hemma? Vad smakar er mat då?
image340

Sofia i egenskap av syster svarade, kanske något i underkant, att nä, hemma på vår gata har vi bara fäska råvaror och att vi har fäska örter i allt. Att vi hemma hos oss alltid, till och med till frukostmackan skördar färska örter! Avslutningsvis höll jag ett tal där jag ställde mig frågan: Vad vore mat utan färska örter??!! Sanningen om körv och mos utan örter kan jag dra en annan dag.

Nu ska jag ringa till radion och prata lite =)


Kommentarer
Postat av: Monika

Hahaha, samma här, bara färska örter och nyskördade grönsaker till alla måltder! Hmm, undrar om man ska klämma en deg ikväll?

Ha en fin fredagskväll, och tack för uppdateringen ;) Det börjar ju bli lite deprimerande att bara läsa om Stinas Thailandsresa hela tiden!

Kram, Monika (Arvid är ute och skördar grönsaker).

2008-03-28 @ 17:09:54
Postat av: Anonym

Monika: Hahahaha Björn också ;)Hoppas ni får en mysig kväll! Kram!

2008-03-28 @ 18:25:40

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0