En shoppingtur med mamma händelserik som vanligt...

Mamma står och betalar ett shampoo samtidigt som hon hysteriskt ropar:
-Sofia, var är mitt kort?! (Betalkort.) Hon fortsätter med:
-Herre gud har jag tappat det??!!
Samtidigt som hon dividerar om det här får hon pengar tillbaka från kassörskan -och kortet. Hon håller alltså på att betalar när hon får för sig att hon tappat kortet.

Detta räcker tyvärr inte.

Sofia tar ut pengarna på kontot för att istället ha kontater. När hon ska betala stäcker hon fram kortet. Kassörskan meddalar att köpet inte medges då Sofia denna gången brusar upp.
-Men herre gud jag vet ju att jag har pengar på kortet! -tills hon kommer på att hon just tömt det, och betalar kontant.

Detta räcker tyvärr inte.

Mc driven är alltid spännande och alltid händer något.

Noel ville ha en munk.

Sofia: En munk tack. Vad har ni för sorter.

McDkillen: Kanel eller choklad.

Sofia: Ok, då tar jag en kräm.

McDkillen: Ursäkta?

Båda började skratta och beställningen fick tas om.

Detta räcker tyvärr inte.

När vi äntligen skulle betala i luckan så glömde vi av växeln i lucka ett. I lucka två glömde vi maten ;)

Detta är en helt vanlig shoppingtur för oss. Det finns verkligen ingen hejd på oss virrhönor!

image315

Kommentarer
Postat av: Anonym

*gapskratt*

2008-03-01 @ 17:06:25
Postat av: alexandra

du
e la för go......=)

2008-03-01 @ 23:58:18
URL: http://www.storoliten.blogg.se
Postat av: Becka

Hej gumman! Ha Ha Ha.. Ja jag säger de samma som alexandra Du e la för go eller!!!! Saknar dej sa jätte mycket!!!! far se hur d blir me flytten, kanske kommer hem en hel manad pa semester iallafall! Tror d blir sa. Pöss pa dej o familjen o ha en underbar söndag!!! Hoppas vi ses snart.. Chao mi amor

2008-03-02 @ 12:45:03
Postat av: Anonym

Haha, ja virrig är jag i alla fall. Har konstaterat att jag nog är född sån=) Becka, kul om ni kommer!! Då kan vi ses och jag kan få lära mig lite spanska =) Åh, hoppas, hoppas!! Kommer han med så ska han få fixa mig i håret! haha. Hoppas du har det bra på jobb och allt annat. Hur mår chanel? Kommer han/hon ? med då iså fall? då kan vi ut och gå. Kommer du ihåg när vi skulle gå i skogen och Natasha skulle med? haha Hon ville INTE åka bil hon. Det gjorde hon nog rätt i med tanke på chaffören... Puss å kram vännen!

2008-03-02 @ 21:11:11
Postat av: Meli

Hihihi, härliga Sofia! McDonalds var min favorit! :D

2008-03-05 @ 15:49:49

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0