Dagens klipp

Har varit i skolan hela dagen. Jag gjorde värsta klippet idag. När jag skulle köpa en chokladbit ur en automat för 10 kr så fastnade den just när den förväntades trilla ner. Jag bunkade till och vips så for två ner.
Gissa vem som bukar i morgon! =)

Har rökt ikväll. Åh vad jag är karaktärslös! Känner mig skitkass nu och allt är självförvållat. Nya tag i morgon! Inte nog med att jag känner mig kass jag är helt prickig också. Köpte ett sköljmedel -euroshopper- förmodligen det.

Nu ska jag sova mycket missnöjd med min rökning  men dock så nöjd över mitt chokladklipp!

Kram och god natt!

Kommentarer
Postat av: alexandra

men gumman!!.....har du rökat?....ja ja..att falla tebax e la inget farligt..d e bara att försöka igen...kämpa på..du e jätte duktig som har klarat d så länge ändå..ja tycker att är skitjobbigt men ja har hållt mej i 2 veckor nu..kan knappt tro d själv...men varje dag e ett helvete när suget kommer..ha d så gött...hör av dej nån dag..pössåkram

2008-03-06 @ 22:21:33
URL: http://www.storoliten.blogg.se
Postat av: ?

får se nu om du har tur med hästarna med, jag lägger in min rad om några timmar

2008-03-08 @ 08:45:13
Postat av: ?

10
1.3.10
1.4.6.8
5
1.2.5.7.11
1.4.5.12
2

2008-03-08 @ 10:55:23
Postat av: ?

det blev tre rätt bara, kommer inte på någon bra ursäkt varför det inte blev flera rätt, och du fick fyra rätt hmm blev slagen av dig denna gång, men det var inte med hästlängder i alla fall:)

2008-03-09 @ 09:22:40
Postat av: Anonym

Alexandra! Hur går det med rökningen? Jättebra gjort! Själv har jag rökt men ska snart ta nya hårdare tag igen... Hoppas verkligen att det går bra för dig! Jäkla skit cigg! Äckligt! Försökte komma in på din sida men kommer inte in. Har du slutat med bloggen eller är det bara tillfälligt det inte går? kRAM!

2008-03-09 @ 12:32:34
Postat av: alexandra

ja har lagt ner den...va fan, ja sitter ju inte där ändå ju....va erat hus e grannt!!!!
d går bra m rökat men man går ju upp i vikt...fybajjan....kom hit snart vettja å hälsa på...kraaaaam

2008-03-10 @ 11:25:52
URL: http://www.storoliten.blogg.se

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0