Födelsedagspresenter...

Nu ska jag åka och handla födelsedagspresenter till Noel som i dagarna fyller 6. Jag sa till han förut att jag får krama han riktigt mycket nu, för snart kan jag inte krama min 5-åring. Noel skattade och sa att vi får kramas mycket nu för snart kommer en annan pojke som är 6. Na, sa jag samma pojke vill jag ha, det är bara att han har fyllt 6. =)

Jag ska kika efter en radiostyrdbil som tål att köras ute. Det kan vara kul tror jag då vi är mycket ute i huset och renoverar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena!!Hej gammla becka har..Ville bara kika in o saga hej o gratta "lilla"Noel.Gud va tiden gar fort... REDAN 6?! Stora killen nu ju! Ja ja gumman allt bra over there? Har e d valldigt valldigt varmt o svettigt hela dagarna langa. Vill hem men haller pa o leta lagenhet for tillfallet, o sen blir d inte sa mycket pengar over for nagot annat, tyvarr.. Men ha d sa bra nu gummis o ta hand om dej o hela familjen PUSSSSSSSSSSS

2008-07-23 @ 01:08:46

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0