Hm känner mig inte trött...

Här sitter jag och känner mig skit kreativ men kommer inte på något sätt att få ut det hela på. Haha efter att terroriserat min omgivning med att jag är en konstnär utan konst, författare utan penna, en poet utan ord hahaha känner jag mig lite bättre. En la på luren och kallade mig något konstigt! Nästa sa att ah det går över, den tredje sa get real!

Jaha så här sitter jag som en fågel utan vingar och kan inte sova.

Hahah visst skulle jag passa bra på dramaten.  

Om någon vill ha en dikt om ovannämda trauman -Hör av er så ska jag skapa! Hehehe

Nä nu ska jag nog getta real och släpa mig mot sängen.

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Mirakelbloggens Malin

Oki :-) Så det var fler som tyckte att du var "jobbig" igår?! *skrattar*

2008-01-11 @ 06:35:04
URL: http://malinsmirakel.blogg.se

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0